Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ

 

Posted on  

Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας για τα φάρμακα που πωλούνται στην ΕΕ ...

 

 

 

 

 

Αναρωτηθηκατε ποτε, γιατι  Τα περισσότερα φαρμακά κυκλοφορούν σε blister των 14 ή 28 χαπιών;

Δεν θάταν πιό λογικό, τα κουτιά να περιέχουν 30 χάπια, δηλαδή όσες και οι μέρες του μήνα; 

Ολοι ξέρουν πως οι ηλικιωμενοι ¨τα χάνουν¨.Το ότι ξεχνούν, γενικώς, και συχνά πυκνά,είτε παραλείπουν να πάρουν τα χάπια τους είτε, νομίζοντας πως δεν τα έχουν πάρει, τα παίρνουν διπλά.

Τι πρέπει να γίνει γι αυτό;

Θα πρέπει οι εταιρίες να φτιάχνουν τα φάρμακα με τέτοιο τρόπο ώστε ο γέροντας και η γερόντισσα,να ξέρουν αν έχουν πάρει το χάπι της ημέρας ή όχι.

Και πώς γίνεται αυτό;

Με το να βάζουμε πίσω από τα χάπια ένα τύπο ημερολογίου, ώστε κάθε χάπι να αντιστοιχεί σε μία συγκεκριμένη μέρα, δηλαδή από Δευτέρα έως και Κυριακή. Έτσι, όταν ο ηλικιωμένος ανοίγει ένα καινούργιο κουτί με χάπια θα ξεκινά να τα παίρνει ανάλογα με την ημέρα.

Π.χ. ο παππούς ανοίγει το κουτί την Κυριακή,

θα πάρει το χάπι που πίσω του γράφει Κυριακή,την επομένη θα πάρει το χάπι που πίσω του γράφει Δευτέρα και πάει λέγοντας, ώστε, αν ένα βράδυ αναρωτηθεί.

Αν πήρε το χάπι του , να ξερει.

Πόσα χάπια θα έχει το κάθε κουτί;

Αφού τα χάπια θα αντιστοιχούν στις ημέρες της εβδομάδας, το κάθε κουτί θα έχει

7, είτε 14, είτε 28 χάπια.

Νά γιατί τα κουτιά των φαρμάκων έχουν 14 ή 28 χάπια και δεν είναι η ανάγκη των κακών εταιρειών να πουλήσουν κι άλλο κουτί.

Ετσι λοιπόν ολες οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν συσκευασίες των 7 ή 14 ή 28 δισκίων , αν και ελάχιστες απ αυτές γράφουν την ημέρα της εβδομάδας.

Όλα είναι πολλαπλάσια του εφτά, εκτός βέβαια από τα παυσίπονα, αντιπυρετικά.

Πάει κι αυτό. Θα μου πείς βέβαια αν συμφωνώ να δίνονται τόσα φάρμακα. Φυσικά  και  όχι . 

Αντε πέστο αυτό στον μπαρμπα Νίκο, που πιστεύει οτι παίρνοντας το χρωματιστό χαπάκι  θα ξαναγίνει τζόβενο.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ..

 

Δὲν εἶναι ἡ Ἐκκλησία αὐτὸ ποὺ νομίζουμε (Αρχ. Βασιλείου Γοντικάκη ...





Δὲν εἶναι ἡ Ἐκκλησία αὐτὸ ποὺ νομίζουμε. 

Μᾶς πῆραν μωρὰ παιδιὰ ἀπὸ τὸν μαστὸ τῆς μάνας μας, τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. 

Μᾶς ἔμαθαν ἄλλα. Μᾶς ἔδωσαν νὰ πιοῦμε γάλα κονσέρβας. Μᾶς ἔκοψαν ἀπὸ τὶς ρίζες. 

Μᾶς χώρισαν ἀπὸ τὴν Παράδοση. 

Μᾶς ἀπομάκρυναν ἀπὸ τὸ σπίτι μας. 

Μᾶς ἔκαμαν ἀλλοδαποὺς στὸν τόπο μας. Βάλθηκαν νὰ μᾶς ξεμάθουν τὴ μητρική μας γλώσσα, τὴ γλώσσα τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴ μητρικὴ γλώσσα τοῦ ἀνθρώπου. Ποιοί;

Ὅσοι θέλησαν διὰ τῆς βίας νὰ μᾶς σώσουν: 

Οἱ διαφωτιστές, προπαγανδιστές, Βαυαροί, μασόνοι... μέχρι σήμερα. 

Μαζὶ μ΄ αὐτούς, ὅλοι ὅσοι θεωρήσαμε τὰ φῶτα τους φῶτα, τὸν πολιτισμὸ τους πρόοδο. Καὶ ἔτσι, στὰ τυφλά, χωρὶς διάκριση πνευματική, πήραμε τὸ καθετὶ ἀπ΄ αὐτούς, σὰν ἀνώτερο, καλύτερο, πολιτισμένο σὲ τέχνη, δίκαιο, διοργάνωση ζωῆς, ἀρχιτεκτονική, μουσική. 

Καὶ βασανίζεται τὸ εἶναι μας. Ἀπορρίπτει ὁ ὀργανισμὸς μας ἕνα-ἕνα τὰ μεταμοσχευθέντα ξένα μέλη. Καὶ συνέχεια μᾶς μεταμοσχεύουν βιαίως νέα, τὰ ὁποῖα ἀποβάλλονται, καὶ φανερώνεται μὲ τὴν προσωπική του συμπεριφορὰ ,πόλεμος Γιουγκοσλαβίας, σεισμοὶ Τουρκίας, ποιὸς εἶναι ὁ βαθύτερος χαρακτήρας τοῦ λειτουργημένου λαοῦ μας.

Δὲν εἶναι ἡ Ἐκκλησία αὐτὴ ποὺ νομίζουμε. 

Δὲν εἶναι αὐτὴ ποὺ χτυπᾶμε, αὐτὴ ποὺ βαλθήκαμε νὰ καταστρέψωμε. 

Δὲν ἔχει σχέση ἡ Ὀρθοδοξία μὲ «μεσαιωνισμούς», «μυστικισμούς», «κληρικαλισμούς», «σχολαστικισμοὺς» ποὺ ἀκοῦμε. 

Τόσοι δυτικοθρεμμένοι νομίζουν ὅτι σὲ Δύση καὶ Ἀνατολὴ ὅλοι οἱ ὅροι ἔχουν τὸ ἴδιο περιεχόμενο. Καὶ προσπαθοῦν νὰ μᾶς ἐλευθερώσουν ἀπὸ ἀρρώστιες ποὺ δὲν περάσαμε. Καὶ μᾶς ἀρρωσταίνουν μὲ τὶς θεραπεῖες τους. 

Καὶ μᾶς περιπλέκουν μὲ τὶς λύσεις τους.

Δὲν ἀρνούμαστε ὅτι ὑπῆρξαν ἀνθρώπινες ἀδυναμίες. Ὑπῆρξαν καὶ ὑπάρχουν ἀδύνατοι, μὲ πτώσεις καὶ ἐλαττώματα. Αὐτὸ κάνει ἀκόμα πιὸ συμπαθῆ τὴν ἴδια τὴν Ὀρθοδοξία, καὶ ἀναδεικνύει τὴν ἀνοχὴ τῆς ἀγάπης της καὶ τὴν ἀλήθεια τοῦ μηνύματός της.

Τὸ θέμα τὸ μεγάλο εἶναι νὰ γνωρίσουμε τὴν Ἐκκλησία τὴν Ὀρθόδοξη, ποὺ ἀγνοοῦμε. Τὴ μία, ἀμόλυντη, ἄφθορη, ἄχραντη καρδιά της. Αὐτὴν ποὺ ἀποτελεῖ τὸ βαθύτατο καὶ πιὸ ἀληθινὸ εἶναι μας. Αὐτὴ μὲ τὴν ὁποία ἔχομε πολὺ μεγαλύτερη σχέση ἀπ΄ ὅτι νομίζουμε. Αὐτὴ ποὺ ξέρομε βαθύτερα, χωρὶς νὰ τὸ καταλαβαίνωμε. Αὐτὴ ποὺ πᾶμε ἀσυνείδητα νὰ βροῦμε ἀρνούμενοί την, γιατί ἀγνοοῦμε τὴν ἀλήθειά της, τὴ θεανθρωπία της, τὴ δόξα τῆς ταπεινώσεώς της.

Ὅτι πολύτιμο ζητοῦν ὅλοι οἱ ἀληθινοὶ ἀναζητητὲς βρίσκεται μέσα ἐδῶ. Ὄχι ἀποσπασματικά, ἐπὶ μέρους ἢ φανταστικά, ἀλλὰ ἐν ὅλω ἔργῳ καὶ ἀληθείᾳ.

Αὐτὴ εἶναι κατάλληλη γιὰ τὰ μικρὰ παιδιά, τὶς ἁπλὲς γριοῦλες καὶ τοὺς πιὸ ἀπαιτητικοὺς ἀναζητητές, ποὺ θέλουν νὰ δοῦν τὸν Θεὸ ὄχι ὅσο μποροῦν, ἀλλ’ ὅπως ὁ Θεὸς εἶναι.

Ὑπάρχει μία θεολογία ποὺ φτάνει στὴν ἀπόφαση (ἀποφατικότητα), τὴν ἄρνηση, ποὺ δὲν πάει παραπέρα, ποὺ ἄνθρωπος στὴ γῆ δὲν μπορεῖ νὰ ξεπεράσει. 

Καὶ μία χάρη ἄκτιστη, ἀόρατη, ἀκατάληπτη, ποὺ ἔρχεται στὸν ἄνθρωπο, στὴν κτίση. 

Καὶ νεουργεῖ καὶ θεουργεῖ τὸ ἀνθρώπινο.

Δὲν εἶναι ἡ θεολογία σχολαστικισμός, οὔτε ἡ πνευματικὴ ζωὴ πουριτανισμός.

Γνωρίζοντας τὴν Ὀρθοδοξία, αὐτὴ ποὺ εἶναι, ἰσορροποῦμε• μποροῦμε ὅλους νὰ δοῦμε μὲ στοργή. 

Ἀπὸ ὅλους νὰ βοηθηθοῦμε. Καὶ ὅλους μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ νὰ βοηθήσωμε.

Τὸ νὰ γίνωμε Ὀρθόδοξοι δὲν σημαίνει κάπου νὰ κλειστοῦμε, ἀλλὰ κάπου νὰ ἀναχθοῦμε:

νὰ βγοῦμε στὸ ὕψος τοῦ σταυροῦ τῆς ἀγάπης.

Ἂν ἦταν ἡ θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας αὐτὴ ποὺ νομίζει ὁ πολὺς κόσμος, αὐτὴ ποὺ διδάχτηκε στὰ κρατικὰ πανεπιστήμια• ἢ ἂν ἦταν ἡ εὐσέβειά της ὁ ἔξωθεν εἰσαχθεὶς στεῖρος πιετισμός, σᾶς ὁμολογοῦμε ὅτι δὲν θὰ σᾶς λέγαμε τίποτε. 

Δὲν θὰ εἴχαμε καμιὰ ἐλπίδα• ἴσως οὔτε εὐθύνη.

Τώρα μποροῦμε νὰ σᾶς ποῦμε λόγο παρήγορο καὶ σκληρὸ λέγεται μόνος του:

Ἡ θέση μας εἶναι προνομιακὴ καὶ ἐπικίνδυνη. Ἔχει καθοριστεῖ ἀπ΄ αὐτοὺς ποὺ μᾶς γέννησαν, καὶ δὲν μποροῦμε νὰ κάνωμε ὅ,τι μᾶς κατέβει.

Δὲν μποροῦμε ἀτιμωρητὶ οἱ Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες νὰ παιδιαρίζωμε, στηριζόμενοι σ΄ ὁποιαδήποτε δικαιολογία ἤ, περισσότερο, νὰ αὐθαδιάζωμε.

Ἂν αὐτοὶ ποὺ προηγήθηκαν ἡμῶν καὶ ἔζησαν καὶ τάφηκαν σὲ τοῦτα τὰ χώματα, αὐτοσχεδίαζαν κάνοντας τὸ κέφι τους, τότε θὰ μπορούσαμε καὶ ἐμεῖς νὰ συνεχίσωμε αὐτοσχεδιάζοντας.

Ἂν ὅμως ἔζησαν διαφορετικά• ἂν ἀποφάσισαν νὰ πεθάνουν, καὶ ἔτσι ἔζησαν• ἂν ὁ τρόπος τῆς ζωῆς τους ἦταν ἀπόφαση θανάτου• ἂν ὅλη τους ἡ δημιουργία, τὸ ἦθος, ὁ λόγος, τὰ ἔργα, ἡ μορφή, ἡ χειρονομία, τὸ ὁρατὸ καὶ ἀόρατο ἐξ αὐτῶν εἶναι γεννημένο ἐκ τοῦ θανάτου, ἀπὸ τὴ θυσία ὅλων, γιὰ νὰ γεννηθεῖ κάτι καλύτερο, ἄλλης φύσεως, ἄλλης ὑφῆς, γιὰ τοὺς ἄλλους, γιὰ μᾶς ὅλους• τότε δὲν μποροῦμε ἀτιμωρητὶ νὰ αὐτοσχεδιάζωμε, νὰ κάνωμε πρόβες, νὰ παίζωμεν ἐν οὐ παικτοῖς.

Ἂν δὲν ἔχτιζαν τὴν Ἅγια-Σοφιὰ ὅπως τὴν ἔχτισαν, νὰ χωρᾶ τὸν κάθε ἄνθρωπο καὶ τὴν οἰκουμένη.

Ἂν δὲν εἶχαν φτιάξει τὸ Ἅγιον Ὅρος ὅπως τὸ ἔφτιαξαν, γιὰ νὰ σώζεται ὅλος ὁ ἄνθρωπος καὶ νὰ ἀδελφώνονται οἱ λαοί.

Ἂν δὲν εἶχε θεολογήσει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ὅπως θεολόγησε, ἀνακεφαλαιώνοντας τὴν πείρα καὶ τὴ ζωὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, σβήνοντας τὴ δίψα τοῦ σημερινοῦ βασανισμένου νέου ἀνθρώπου.

Ἂν δὲν εἶχαν ἀγωνιστεῖ, κλάψει, ὑπομείνει, προσευχηθεῖ, θυσιαστεῖ τόσοι ἄγνωστοι στὰ βουνά, στὰ νησιὰ καὶ στὶς πόλεις. 

Ἂν δὲν εἶχαν στὰ τραγούδια, στὴ ζωὴ καὶ στὰ ἤθη τους αὐτὴ τὴν ἀνθρωπιὰ ποὺ σὲ σφάζει.

Ἂν δὲν ἦσαν γενάρχες τοῦ νέου Ἑλληνισμοῦ ἕνας ἅγιος Κοσμᾶς καὶ ἕνας Μακρυγιάννης.

Ἂν δὲν ὑπῆρχαν ὅλα αὐτὰ στὸ αἷμα μας, τότε θὰ μπορούσαμε νὰ κάνωμε ὅ,τι μᾶς κατέβει.

Τώρα δὲν εἶναι ἔτσι. Τώρα βρισκόμαστε ἐν τόπῳ καὶ χρόνῳ ἁγίῳ. Δὲν μποροῦμε νὰ εἴμαστε ἐπιπόλαιοι. 

Δὲν ἀνήκομε στὸν ἑαυτό μας. Ἀνήκομε σ΄ αὐτοὺς ποὺ μᾶς γέννησαν, καὶ σ΄ ὅλο τὸν κόσμο. 

Εἴμαστε χρεωμένοι μὲ πνευματικὴ κληρονομιά. Δὲν μᾶς σώζει καμιὰ δικαιολογία. Καὶ ὅλα νὰ τὰ πετάξωμε ἀπὸ τὸ σχολεῖο, τὰ ἀρχαῖα, τὰ νέα, τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια, δὲν μποροῦμε νὰ δικαιολογηθοῦμε σὲ κανέναν, νὰ ἀπαλλαγοῦμε, οὔτε νὰ ξεχάσωμε τὸ χρέος μας. 

Δὲν μποροῦμε νὰ στοιχειοθετήσωμε κανένα ἄλλοθι.Θὰ ἔχωμε νὰ ἀντιμετωπίσωμε αὐτοὺς ποὺ προηγήθηκαν καὶ αὐτοὺς ποὺ ἔρχονται.Τὰ ψεύτικά μας καμώματα θὰ μᾶς πετάξουν κατὰ πρόσωπο.

 Γιατί κάποτε θὰ ξυπνήσουν αὐτοὶ οἱ μικροί, ποὺ θὰ ποῦνε ὄχι στὸ ψέμα, στὴν ἐπιπολαιότητα, στὴν παραχάραξη, στὴν πλαστογραφία, στὴν προδοσία, ποὺ χαλκεύεται ἐγκληματικὰ καὶ θρασύδειλα μὲ ἐκπαιδευτικὰ προγράμματα, ἀναγνωστικὰ βοηθήματα, ὀπτικοακουστικὲς ἐκπομπές.

Καὶ αὐτοὶ ποὺ θὰ ποῦν ὄχι θὰ ἔχουν ἀπροσδιόριστες δυνάμεις ποὺ ξεπερνοῦν αὐτοὺς τοὺς ἴδιους. Θὰ εἶναι μαζί τους τὰ πνεύματα τῶν περασμένων καὶ τὰ διψασμένα παιδιὰ ὅλου τοῦ κόσμου.

Αὐτὸ ποὺ ἐδῶ ὑπάρχει ἀνήκει σὲ ὅλους. 

Αὐτὸ ποὺ κληροδοτήθηκε καθορίζει τὴ συμπεριφορά μας.

Ἡ Ἀλήθεια, ποὺ ἐσαρκώθει διὰ τῆς παναχράντου καὶ ἀειπαρθένου Μαρίας, ποὺ ἀπέθανε καὶ ἀνέστη καὶ συνανέστησε τὴν οἰκουμένη καὶ συνέστησε τὴν Ἐκκλησία σῶμα Χριστοῦ. Ἡ Χάρις ποὺ ἁγιάζει ὅλο τὸ εἶναι τοῦ ἀνθρώπου.

 Ἡ Ἐκκλησία ποὺ βαφτίζει ὅλο τὸν ἄνθρωπο εἰς τὰ ἀπύθμενα βάθη τοῦ μυστηρίου τῆς ζωῆς τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ποὺ ἁγιάζει ὅλες τὶς αἰσθήσεις.

Αὐτὴ ἡ Χάρις, ποὺ μπῆκε μέχρι μυελοῦ στὰ ὀστᾶ τοῦ πιστοῦ λαοῦ μας, ποὺ ὑφαίνει τὴ ζωή μας καὶ τὴν κάνει ἄνωθεν ὑφαντὴ μὲ τὰ στοιχεῖα τῆς ὕλης...Ὅλο τὸ πνευματικὸ σῶμα τῆς ζωῆς μας ἔχει μηνύματα ποὺ ἀνήκουν σ΄ ὅλους, ποὺ τὰ περιμένουν ὅλοι, μέχρις ἐσχάτου της γῆς. Καὶ εἴμαστε χρεῶστες πρὸς ὅλους. 

Καὶ μᾶς ἔχουν κατ΄ ἀνάγκη βάλει αὐτοὶ ποὺ μᾶς γέννησαν κατὰ σάρκα καὶ κατὰ πνεῦμα σ΄ ἕνα ὁρισμένο ἐπίπεδο. 

Καὶ δὲν μποροῦμε νὰ ὑποστείλωμε τὴ σημαία, νὰ μετριάσωμε τὸ χρέος, νὰ ξεκουραστοῦμε σὲ ἄλλο χῶρο, μὲ ἄλλο τρόπο, παρὰ μόνο πάνω σὲ σταυρὸ θυσίας


Αρχιμ. Βασίλειος Γοντικάκης. 

https://www.facebook.com/analogion/ 

Πηγηhttp://www.agiazoni.gr/article.php?id=52439891168778553373

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΟΣ..ΑΠΩΝ ΩΣ ΠΑΡΩΝ

 

 


Posted on  

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΟΣ..

 

 


Η Φράση ¨Και Ο Λόγος Ην Προς Τον Θεόν¨ Και Όχι 

Εν Τω Θεώ ..Μας μιλά ακριβώς

Για Το Μυστήριο Της Πατρότητος..

Να δώσης τη δυνατότητα στον άλλο 

να γυρίση στο σπίτι.. μόνος του.

Ο Πατέρας Του έδωσε ο,τι ζητησε. Κι αυτός  , συναγαγών άπαντα, τα σκορπίσε ασώτως ,  ζων ασώτως.

Α-Σωτηρία, Μισερά, Αμαρτωλά, Εκτός Θεού,

Σε Παρά Φύσιν Κατάσταση και..Μαραίνεται και ξηραίνεται σύντομα. Σκορπίζεται.Το ψεύτικο πάντα χάνεται, μας εγκαταλείπει.

¨Δαπανήσαντος Αυτού Πάντα¨

Μονο το αληθινό μένει, μας σώζει

¨Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου.. ουκέτι ειμί άξιος κληθήναι υιός σου.. ποίησόν με ως ένα των μισθίων σου¨.

Ο  Αββάς Ισαάκ λέει..Αυτός που αγαπά με την τέλεια αγάπη ¨απών ως παρών συναναστρέφεται, μη ορώμενος υπό τινος¨

Ο γιος όμως αρχίζει την εξομολόγηση.. 

Ομολογεί το έγκλημά του και σιωπά.Τον λόγο παίρνει ο πατέρας, που με τον ίδιο τρό­πο μιλά ξεκάθαρα εν σιωπή

Στον γιο δεν λέει τίποτε. Μιλά, δίδει εντολές στους δούλους  Εξενέγκατε Την Στολήν Ενδύσατε … Θύσατε Τον Μόσχον Τον Σιτευτόν, ας ευφρανθούμε, γιατί Ούτος 

Ο Υιός Μου

Νε­κρός Ην Και Ανέζησε, Και Απολωλώς Ην Και Ευρέθη.

 

 

 

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ..ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΤΟΥ

 

 

Το ¨νεκρός ην και ανέζησε, και απολωλώς ην και ευρέθη¨ που ο πατέρας λέει στους δούλους, δείχνει το δράμα και τη χαρά που έζησαν και που ζουν οι δυο τους, πατέρας και γιος…

καθε Πατέρας και γιός.

Ο νεώτερος υιός σκεφτόταν να ζητήση να μείνη στο σπίτι 

¨ως εις των μισθίων¨

¨Εξουθενώνει τον εαυτό του και δοξάζεται¨.

Του αρκεί να είναι στο σπί­τι του Πατρός

Όταν ζητάς κάτι μικρό, ένα ερίφιο, δεν παίρνεις τίποτε

Όταν δεν ζητάς τίποτε ¨ούτε να γίνης δούλος¨ τότε τα παίρνεις όλα.

Πόσο μας ταιριάζει αυτή η παραβολή του ασωτου.

Μόνο που δεν έχουμε , ως φαίνεται, φτάσει ακόμη στο σημείο να πουμε πως οι μισθιοι του Πατρός μου τρέφονται πολύ καλύτερα απο εμένα, που πεθαίνω απο πνευματική πείνα..

Χαιρετε.




Αποτέλεσμα εικόνας για παραβολή του ασωτου

ΚΑΝΝΑΒΙΔΙΟΛΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ

 

U.S. FDA Approves CBD Drug for New Seizure Treatment - Vapor Voice


A Dravet Diagnosis: From devastation to transformation | Take On ...



Τον  Ιουνίο του  2018, η πρώτη φαρμακευτική κανναβιδιόλη (CBD), φυτικής προέλευσης, Epidiolex Greenwich Biosciences Inc, Carlsbad, CA, εγκρίθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).

Το Epidiolex για ασθενείς ηλικίας 2 ετών και άνω με σύνδρομο Dravet (DS)  σύνδρομο Lennox-Gastaut (LGS) εφερε επανάσταση στη θεραπεία επιληπτικών κρίσεων




Is medical cannabis useful for treating Dravet Syndrome?



Τέσσερις βασικές τυχαιοποιημένες, διπλά τυφλές, κλινικές δοκιμές αξιολόγησαν τη χρήση CBD σε ασθενείς με DS και LGS 

Όλες οι δοκιμές έδειξαν απόλυτη μείωση της συχνότητας των κρίσεων. 

Ανεπιθύμητες ενέργειες  περιελάμβαναν υπνηλία, κόπωση, εξάνθημα, μειωμένη όρεξη, διάρροια, αϋπνία, λοίμωξη και αυξημένες τρανσαμινάσες.




Epidiolex Approval Suggests the Way Forward for Marijuana-Derived ...



Το Epidiolex περιεχει μόνο CBD, χωρίς τετραϋδροκανναβινόλη  THC το ψυχοδραστικό συστατικό της κάνναβης, υπεύθυνο για τη διέγερση της όρεξης και την αίσθηση ευφορίας. 

Όταν μιλαμε για την κάνναβη, εννοουμε τα  3 είδη της :

Cannabis sativa , Cannabis indica και Cannabis ruderalis . 

Τόσο η THC όσο και η CBD φυτοκανναβινοειδή,  αλληλεπιδρουν με τον υποδοχέα κανναβινοειδών του εγκεφαλου μας. Αν και ο ακριβής μηχανισμός δράσης είναι άγνωστος, τόσο η CBD όσο και η THC πιστεύεται ότι είναι αποτελεσματικά στο ρόλο τους στην παιδιατρική επιληψία.  

Χρησιμοποιώντας το μη ψυχοδραστικό συστατικό  CBD, επιτρέπει στους ασθενείς να έχουν λίγες παρενέργειες ψυχοδραστικής δράσης, ενώ εξακολουθούν να έχουν το όφελος της μείωσης της συχνότητας των επιληπτικών κρίσεων.

Αλλο προϊόν κανναβιδιόλης , ειναι το ελαιο κάνναβης, που ειναι νόμιμο και περιέχει λιγότερο από ή ίσο με 0,3% THC .




Έλαιο Κάνναβης VS Έλαιο Κανναβιδιόλης (CBD): Ποια Η Διαφορά Τους ...



Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Η ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΜΥΤΗ ΜΑΣ..ΚΙ Η ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ





Πώς τα μιτοχόνδρια μπορούν να ελέγξουν τη νόσο Πάρκινσον - Onmed.gr




Η Πάρκινσον είναι μια νευροεκφυλιστική διαταραχή.

Επί του παρόντος, δεν υπάρχει θεραπεία  και τα φάρμακα έχουν σημαντικές παρενεργειες, χωρια που σε λιγο χρονο, γινονται αναποτελεσματικα.

Τα αποτελέσματα της μελέτης , που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Brain Pathology , έδειξαν ότι ενα βακτηρίδιο προκαλεί φλεγμονή στις περιοχές όπου προβάλλονται οι οσφρητικοί νευρώνες, και που ονομάζεται οσφρητικός βολβός. Αυτές οι περιοχές δείχνουν  χαρακτηριστικά σημάδια  εναποθέσεων  άλφα-συνουκλεΐνης, τα βασικά συστατικά των σωμάτων Lewy

Η παρκινσον χαρακτηρίζεται από προοδευτικά κινητικά και μη κινητικά συμπτώματα που συνδέονται με την παθολογία της άλφα-συνουκλεΐνης και την απώλεια ντοπαμινεργικών νευρώνων στο νευροστρωματικό σύστημα.  

Τοξικά συσσωματώματα της άλφα-συνουκλεΐνης μπορεί να προκύψουν είτε από την υπερέκφραση της πρωτεΐνης, από αλλαγές στις τροποποιήσεις πρωτεΐνης και από κληρονομικές μεταλλάξεις.

Ο Quan και συνεργάτες από το Ιατρικό Πανεπιστήμιο Xuzhou της Κίνας, το Πανεπιστήμιο Nanjing της Επιστήμης και Τεχνολογίας της Πληροφορίας και το Πρώτο Συνδεδεμένο Νοσοκομείο του Πανεπιστημίου Soochow, αποδεικνύουν ότι η φλεγμονή που προκαλείται στο ρινικό επιθήλιο οδηγεί σε υπερέκφραση τοξικών μορφών άλφα-συνουκλεΐνης, τόσο στο οσφρητικο σύστημα  όσο και στους νευρώνες ντοπαμίνης, οι οποίοι στη συνέχεια εκφυλίζονται και προκαλούν συμπεριφορές τύπου Πάρκινσον σε ποντίκια. 


Ως φαινεται, μια διαδοχική φλεγμονώδης ενεργοποίηση του οσφρητικού βλεννογόνου, προκαλεί μιαν επακόλουθη έκφραση φλεγμονωδών μορίων εντός του εγκεφάλου, διαδίδοντας τη φλεγμονή. κεφαλαιωδδης εν προκειμενω η σωστη συντηρηση του ρινικου βλενογονου.

https://kosmaser.wordpress.com/2015/04/03/%c





Σύμφωνα με το Ίδρυμα Πάρκινσον, περίπου 60.000 Αμερικανοί διαγιγνώσκονται με PD κάθε χρόνο. Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με PD. 

Η συχνότητα εμφάνισης PD αυξάνεται με την ηλικία, ωστόσο, εκτιμάται ότι το 4% των ατόμων με PD διαγιγνώσκονται πριν από την ηλικία των 50 ετών. 

Τα άτομα με PD μπορεί να παρουσιάσουν :

τρόμο, βραδυκινησία, δυσκαμψία των άκρων, βάδισμα και προβλήματα ισορροπίας καθώς και γνωστική εξασθένηση.

 
 

 

 

ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ - Iatropedia