Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

  

 







Λεει ο Γιαννος, εχασα τη χαρα μου. 

Τη χαρα τη ζωης. Ειμαι διαβητικος, και τρεμω τον κορονοϊο. Απ την αλλη μου ειναι αδυνατον να μεινω σπιτι. Πνιγομαι.

Ο Γιαννος ειναι καλος Χριστιανος. Του ειπα για τον Αποστολο Παυλο.

Ο απόστολος Παύλος, Γιαννο μου μας συμβουλεύει μεταξύ άλλων, να εχουμε πάντα χαρα.

Μας προτρεπει : Π ά ν τ ο τ ε   χαίρετε

Την συμβουλή του αυτή την επαναλαμβάνει αρκετες φορες 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμασερ εικονες

 

 

Γιατί ο απόστολος Παύλος είναι τόσο φορτικός στο θέμα της χαράς; 

Γιατί μεταξύ άλλων αρετών, όπως είναι 

η αγάπη, η ειρήνη, η πίστη, η ελεημοσύνη, η προσευχή, η εγκράτεια μας συμβουλεύει ¨απαιτεί¨ και εν τελει  εύχεται ν’ αποκτήσουμε  τη χαρά  

Ο ίδιος τονιζει, σε άλλα σημεία των επιστολών του, ότι Η Χαρά Είναι Στοιχείο Της Βασιλείας Του Θεού Και Καρπός Του Αγίου Πνεύματος.

¨Ου γαρ εστίν η βασιλεία του Θεού βρώσις και πόσις, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω¨

¨Ο δε καρπός του Πνεύματός εστιν αγάπη, χαρά, ειρήνη¨

Ετσι λοιπον ε ά ν  θέλουμε να δούμε αν κάποιος έχει Πνεύμα Άγιο και αν ζει από τώρα την ατμόσφαιρα  της βασιλείας του Θεού, Δεν κοιταμε ε ά ν  νηστεύει εάν προσεύχεται, εάν αγρυπνεί, εάν είναι ελεήμων, αλλά και εάν είναι χαρούμενος.

Για ολα τα παραπανω..Παντοτε χαιρετε..

Ο Γιαννος μου ειπε οτι θα το σκεφθει.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμασερ εικονες

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου