Μεγαλώνουμε. Περνουν τα χρονια σαν τον ανεμο. Καποια στιγμη φτασαμε και στην εβδομη δεκαετια, χωρις προβληματα υγειας.
Ατενιζοντας ενα γερακι να ζυγιζεται στον οριζοντα στο καταφυγιο μου στο βουνο συνειδητοποιώ ότι δεν μπορώ να ασχολούμαι πλέον με ανοησιες και ανοητους. Με κουβεντες οπως τι θα ψηφισεις . Που θα πας διακοπες..
Τι γνωμη εχεις για την τεχνητη ευφυια..
Ατυχως δεν μπορώ να αλλάξω την γνώμη κανενός.Καθένας στο τέλος κάνει, αυτό που έχει στο μυαλό του εστω κι αν ειναι προφανως αυτο καταστροφικο.
Και να που τωρα καταλαβα πως οσο μεγαλώνω, επαψα να είμαι αυτος που νόμιζα πως ήμουν κάποτε.
Κι έτσι χαμηλώνω λίγο το κεφάλι και περπατωντας την ιδια διαδρομη καθε μερα κι αφήνω να μιλήσει και ο Θεός.
Όσο μεγαλώνω βλέπω πως λιγοστεύει ο χρόνος μου, κι ετσι ψάχνω και επενδυω σε αγάπη και σε βοήθεια στον διπλανό μου.
Όσο μεγαλώνω, αφηνω στην ακρη πράγματα περίπλοκα κι ετσι είμαι πια καλά.
Μια βολτα σ ενα ξωκλησι, λίγο ψωμι και τυρι , γαργαρο νερο και τους ανθρώπους που αγαπάω για παρέα. Τιποτα αλλο, κι ειμαι χαρουμενος. Εσεις..
Είναι το κιτρικό οξύ η αλλιώς ξινό, χρησιμοποιείται στη μαγειρική και πωλείται σε μορφή κόκκων άλατος.
Τουζού (tuzu) στα τούρκικα σημαίνει αλάτι.
Ενώ toz σημαίνει σκόνη.
Μια μικρή ποσότητα κιτρικού οξέος έχει μεγάλη σημασία, είτε το χρησιμοποιείτε σε μια συνταγή για γλυκά, είτε ενισχύετε απλώς ένα αλμυρό πιάτο.
Τι είναι το κιτρικό οξύ
Βρίσκεται σε φυσικη μορφη στα εσπεριδοειδή, αλλά μπορεί, να παρασκευαστεί σε μορφή σκόνης. Μοιάζει με αλάτι, και αποκαλείται και ξινό αλάτι.
Το βλέπετε να αναγράφεται στην ετικέτα συστατικών πολλών επεξεργασμένων τροφίμων, καθώς είναι ένα συντηρητικό που προστίθεται σε ξινές καραμέλες, ποτά και σνακ, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής τους ενώ παράλληλα προσδίδει οξύτητα και γεύση.
Το κιτρικό οξύ μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο σπίτι για να ενισχύσει τη γεύση ενός πιάτου ή ψητού, ενώ εξισορροπεί την οξύτητα. Κυκλοφορεί σε μορφή σκόνης, και είναι εύκολο να πασπαλίσετε μια μικρή ποσότητα σε ένα πιάτο.
Το κιτρικό οξύ μπορεί να προστεθεί στην αγαπημένη σας συνταγή με λεμόνι, όπως ζυμαρικά με λεμόνι
Είναι εξαιρετική προσθήκη σε ντοματόσουπα, σαλτες τσιλι και πολλά άλλα.
Θα προσθέσει ώθηση οξύτητας σε οποιοδήποτε πιάτο καθιστώντας το εξαιρετική αντικατάσταση ξιδιού ή του χυμού λεμονιού.
Μπορεί να ανακατευτεί σε πηγμένο λεμόνι.
Μπορείτε, επίσης, να ενσωματώσετε το κιτρικό οξύ σε μια ζύμη , θα προκαλέσει χημική αντίδραση και περαιτέρω διόγκωση.
Ενα και μονο ζευγαρι περιστέρια αποφάσισε, να κάνει κατάληψη στο μπαλκόνι και λερωσε τα πάντα σε μια έκταση 15 τετραγωνικών μέτρων
Ένα και μοναδικό ζευγαρι!
Δεν εχει φυσικους εχθρους και πολλαπλασιάζεται με ρυθμούς εφιαλτικούς, δεν απειλείται από τίποτα .
Παράγει πάνω από 20 κιλά περιττωμάτων υψηλής οξύτηταςτον χρόνο, μεταφέρει μια σειρά από
ζωο-ανθρωπονόσους, με πιο κοινή
την ιστοπλάσμωση,
και ευθυνεται για την καταστροφή μνημείων, κτιρίων και οχημάτων.
Η Ιστοπλασμωση πληττει πνευμονες καρδια και επινεφριδια.
Θεραπεια Αμφοτερικινη Β και αντιμυκητισιακα.
Μακάρι να ήταν υπερβολή.
Ομως Το κονδύλι για την αποκατάσταση των καταστροφών
που προκαλούν τα περιστέρια στις μεγαλουπόλεις της Αμερικής υπολογιζόταν πέρυσι στο
1,1 δισεκατομμύριο τον χρόνο.
Δημιουργει σοβαρές αναπνευστικές μυκητιάσεις, οι οποίες προκλήθηκαν όταν περιστέρια έκαναν φωλιά στις εξωτερικές μονάδες των κλιματιστικών όχι του σπιτιού, αλλά της εργασίας τους.
Αδικα οι δημοτικές αρχές απευθύνουν παρακλησεις στους δημοτες τους να μην ταΐζουν τα περιστέρια, γιατί μ αυτόν τον τρόπο τα μετατρέπουν σε μόνιμους κατοίκους στα σπίτια τους και στα σπίτια των γειτόνων, που δεν φταίνε σε τίποτα να πληρώνουν τη λατρεία των διπλανών για την αστική ορνιθοπανίδα.
Αυτα εινα τα τρωκτικα του ουρανου
Ο μονος κυριολεκτικα τροπος προστασιας ειναι τα ειδικα πλαστικα διχτυα που κλεινουν καθε τρυπα στα μπαλκονια σας.
Είμαστε πλέον βέβαιοι πως ο καθοριστικός παράγοντας στην εξέλιξή μας,δεν είναι η εικαζομένη απ τον επιστημονικό κόσμο όποια αλήθεια, αλλά η πίστη μας, σε οτιδήποτε θεωρούμε ως αληθινό,και που μας δημιουργεί την αναλογη ατμόσφαιρα, να το αποδεχθούμε στη ζωή μας, να του δώσουμε αξία και να το αναγάγουμε σε προσωπικό μας βίωμα.
Τελικά, φοβάμαι, πως κάνουμε τη ζωή μας περίπλοκη, δύσκολη,ως που να καταντήσει ανυπόφορη.
Πολλοί ρωτούν αν το χασμουρητό συνδέεται με κάποια αρρώστια ή αν είναι ένδειξη οτι κάτι δεν πάει καλά στον οργανισμό τους γενικά.Το ξεκαθαριζω απ την αρχη, το χασμουρητό αποτελεί έκφραση μιας από τις πιο βασικές εγκεφαλικές λειτουργίες και είναι απολύτως απαραίτητο για την ζωή.Οι παλιοί νευρολόγοι ισχυρίζονταν ότι αποτελεί ένα «αρχέγονο» αντανακλαστικό του εγκεφαλικού στελέχους, δηλαδή, του τμήματος εκείνου του εγκεφάλου που δημιουργείται στα πρώτα στάδια της ζωής, και είναι το κέντρο διαχείρισης των βασικών δευτερευόντων λειτουργιών της ζωής, όπως είναι η αναπνοή, η εγρήγορση, η διατροφή, η αναπαραγωγή κτλ. Οι παλιοί εξηγούσαν το χασμουρητό σαν προσπάθεια οξυγόνωσης του εγκεφάλου, το οποίο έβγαζε τον κακό ζεστό αέρα και ανέπνεε τον καθαρό αέρα.
Πριν από αιώνες σε Γερμανία και Γαλλία αποτέλεσε το βασικό αντικείμενο έρευνας πολλών μεγάλων νευρολόγων, όπως π.χ. ο Γάλλος Σαρκό.Ο τελευταίος προσπαθούσε να βρει την σχέση του χασμουρητού με τον οργασμό των γυναικών και την «υστερία».Σύγχρονες έρευνες έχουν εντοπίσει ότι πρόκειται : για την πυροδότηση κατά το χασμουρητό μιας εκκίνησης ολόκληρης χημικής βιομηχανίας στον εγκέφαλο με ορμόνες και νευροδιαβιβαστές, όπως είναι: η οξυτοκίνη, η ντοπαμίνη, η ακετυλοχολίνη, η σεροτονίνη, τα οπιοειδή, οι σεξουαλικές ορμόνες κ.α. Πολλές από αυτές συμβάλουν θετικά ή αρνητικά στο μηχανισμό του χασμουρητού ανάλογα με την αναγκαιότητα της εκάστοτε κατάστασης.
Το χασμουρητό βασίζεται και στην μιμητική αλληλοεπίδραση που έχουν οι εγκέφαλοι μεταξύ τους. Ακόμη και σε επίπεδα μικρών παιδιών. Ειδικά «κύτταρα – κάτοπτρα», που βρίσκονται στον μετωπιαίο λοβό των ανθρώπων μιμούνται το χασμουρητό, όταν το βλέπουν σε κάποιον άλλον και το μεταδίδουν σε όποιους τους βλέπει.
Ακριβώς επειδή είναι πηγή ζωής και είναι κάτι φοβερά ανακουφιστικό και παραγωγικό για τον εγκέφαλο, είναι μια καλοπροαίρετη παραίνεση, που γίνεται από άτομο σε άτομο. Αν θέλετε, λοιπόν, να ζήσετε καλά, χασμουρηθείτε χωρίς φόβο.
Με εξαίρεση
τη δήλωση του αρχιεπισκόπου και τριών μητροπολιτών, εντύπωση προκαλεί η σιγή
της Εκκλησίας της Ελλάδας, απέναντι σε ένα εκδήλως αντιεκκλησιαστικο,αντιθεολογικο φαινομενο, όπως αυτό του κόμματος ΝΙΚΗ.
Ιδωμένο υπό την οπτική γωνία της
εκκλησιολογίας, το εν λόγω κόμμα επιδιώκει - και το λέει ευθαρσώς στο πρόγραμμά
του - τη μετατροπή του σε έναν ανώτατο ιερατείο, δίκην Βατικανού, το οποίο θα
ελέγχει και θα έχει λόγο για οτιδήποτε συμβαίνει στην οικουμενική Ορθοδοξία.
Ισχυριζόμενα
τα στελέχη του πως μόνον αυτοί είναι οι αυθεντικοί ερμηνευτές του Ευαγγελίου
και των πατερικών κειμένων, δεν επιδιώκουν τίποτα άλλο παρά την καθιέρωσή τους
ως υπέρτατων κριτών της πίστης και της άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων των
άλλων.
Θα μπορούσε
κανείς να πει πως αντιμετωπίζουμε μία νεκρανάσταση των κατηχητικών σχολείων της
δεκαετίας του ’50 και του ’60 του 20ού αιώνα, με πρόγραμμα εμπλουτισμένο με όλα
τα άνθη του κακού
(βλέπε
εθνολαϊκισμός και εθνοφυλετισμός),
τα οποία
είναι δάνεια από την πετυχημένη πορεία των τηλευαγγελιστών που
αποτελούσαν και τη δύναμη κρούσης του αμερικανικού τραμπισμού.
Αυτό, όμως,
πέραν από τη βάρβαρη διαστρέβλωση του ευαγγελικού κηρύγματος και των
πατερικών διδαχών, δημιουργεί και μία άκρως στρεβλή εικόνα της ίδιας της
Εκκλησίας της Ελλάδας, η οποία την αδικεί στο σύνολό της.
Η ταύτιση
θρησκόληπτων φονταμενταλιστών που έχουν φανερά και κρυφά προγράμματα και θέσεις
αντίθετα με το μήνυμα του Ευαγγελίου, με την Εκκλησία εν γένει, την θρησκεία,
την πίστη και την παράδοση, προκαλεί σύγχυση στους πιστούς και
απομακρύνει από την Εκκλησία, ανθρώπους φιλοπρόοδους και
καλοπροαίρετους.
Οι πιστοί
αυτοί, διαβούν εν τω κόσμω τούτο και αναμένουν από την Εκκλησία καθοδήγηση και
συμπαράσταση, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της βιωτής.
Ταυτόχρονα, αντιλαμβάνονται πως η ζωή προχωρά και προοδεύει, πως καθημερινά
καλούνται να απαντήσουν σε πλήθος ερωτημάτων σχετικά με τον τρόπο ζωής, το
καθήκον απέναντι στην πατρίδα και τη θέση τους μέσα στο σύγχρονο κόσμο.
Δεν
σκοπεύουν να γίνουν αναχωρητές και μέλη περίκλειστων κοινοτήτων,
όπου το σύνορα με τον έξω κόσμο περιγράφεται ως πτώση στην αμαρτία.
Εκεί
ακριβώς, εντοπίζεται το πρόβλημα. Η σύγχρονη οικουμενική Ορθοδοξία έχει θέσεις
και απόψεις για τα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου, τα οποία διαπνέονται από
πνεύμα ευρύ, αγαπητικό και σε πολλές περιπτώσεις καινοτόμο, όπως πχ. το ζήτημα
της προστασίας του περιβάλλοντος, της βιοηθικής ή των δικαιωμάτων των
μειονοτήτων. Τα αντιμετωπίζει όλα αυτά με πνεύμα αγάπης, με διάθεση κατανόησης,
με πατρική φροντίδα.
Απεναντίας,
οι οπαδοί του θρησκευτικού ολοκληρωτισμού, επιδιώκουν τον έλεγχο
τόσο της ατομικής, όσο και της συλλογικής ζωής, καταργώντας στην ουσία του
αυτεξούσιο του προσώπου ως χάρη του Θεού. Επιδιώκουν την επιστροφή σε
προτεσταντικού τύπου διαιρέσεις και διαχωρισμούς, μεταξύ καθαρών και αμαρτωλών,
πράγμα που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το πνεύμα της αγάπης και της
συγχώρεσης.
Κοντολογίς,
με τα κηρύγματα και τις δοξασίες τους, γελοιοποιούν την Εκκλησία και το
μήνυμα που αυτή θέλει να εκπέμψει στο σύγχρονο κόσμο και είναι απορίας άξιον
γιατί δεν έχει κινητοποιηθεί τόσο ο κεντρικός της μηχανισμός, όσο και οι κατά
τόπους μητροπολίτες, προκειμένου να αποσαφηνιστεί ο ρόλος εκείνων που χρησιμοποιούν
την πίστη και το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων, για ίδιο όφελος και για
αλλότριους σχεδιασμούς που προέρχονται από το εξωτερικό.
Η δε
καπήλευση της μακράς πνευματικής παράδοσης του Αγίου Όρους, εκτός από
ανιστόρητη και επικίνδυνη, είναι εξωφρενική, στα όρια της αιρέσεως.
Ο
διαχωρισμός των αγίων σε δικούς μας και των άλλων, αποτελεί ύβριν έναντι της
εκκλησιαστικής παράδοσης και πρακτικής.
Η Εκκλησία
της Ελλάδας, έχει βρεθεί κι άλλοτε μπροστά σε διλήμματα, τα οποία αντιμετώπισε
με τρόπο ορθόδοξο και συνοδικό.
Στήριξε με
τη στάση της τον τόπο σε στιγμές δύσκολες. Οι όποιες, ελάχιστες, παράφωνες
φωνές απομονώθηκαν και η ενιαία στάση της Εκκλησίας έδωσε τον τόνο σε
περιόδους, όταν όλα τα σκιάζε τη φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά.
Σήμερα, για άλλη μια φορά, θα πρέπει να βρει το
σθένος, να υπερασπιστεί την παράδοση, τον εαυτό της, αλλά και το μέλλον
της πατρίδας μας.