Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ..Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ..ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ..ΚΙ Η ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ…ΜΑΣ

 Αποτέλεσμα εικόνας για εναλλαγές της διάθεσης







 

 

 

 

 

 


 

 

Εκπληκτος ακουσα ενα φερελπι νεο να μου λεει οτι δεν θα εμβολιασθει γιατι οι γονεις του ανηκουν σ αυτους που δεν δεχονται τα εμβολια mRNA. Του εστειλα μια παλιοτερη αναρτηση με τιτλο : 

ΕΙΝΑΙ ΚΙ Η …ΕΝΤΑΤΙΚΗ


 https://kosmaser.wordpress.com/2020/10/26/


αλλα φοβαμαι οτι οι γονεις του ανηκουν στην ιδιαιτερη κατηγορια αυτων που ακολουθουν το : Ου με πεισεις ,καν με πεισεις.


Νομίζουμε, ελπιζουμε, πιστευουμε, βαυκαλιζόμαστε ότι κάτι είμαστε.

Τα   χ ρ η μ α τ α ; Λογιστικες μονάδες, και εφαλτηριο εκβιασμων. Η πραγματικότητα, ατυχώς βρισκεται αλλού.

¨Ουχ υμεις με εξελέξασθε, αλλ’ εγω εξελεξάμην υμας και εθηκα υμας ινα υμεις υπάγητε και καρπον φέρητε και ο καρπος υμων μένη, ινα ο τι αναιτήσητε τον πατέρα εν τω ονόματί μου δω υμιν.¨

17 ταυτα εντέλλομαι υμιν, ινα αγαπατε αλλήλους

18 Ει ο κόσμος υμας μισει, γινώσκετε οτι εμε πρωτον υμων μεμίσηκεν. 

19 ει εκ του κόσμου ητε, ο κόσμος αν το ιδιον εφίλει. οτι δε εκ του κόσμου ουκ εστέαλλ’ εγω εξελεξάμην υμας εκ του κόσμου, δια τουτο μισει υμας ο κόσμος. 

20 μνημονεύετε του λόγου ου εγω ειπον υμιν, Ουκ εστιν δουλος μείζων του κυρίου αυτου. Ει εμε εδίωξαν, και υμας διώξουσιν. ει τον λόγον μου ετήρησαν, και τον υμέτερον τηρήσουσιν. 

21 αλλα ταυτα πάντα ποιήσουσιν εις υμας δια το ονομά μου, οτι ουκ οιδασιν τον πέμψαντά με. 

22 ει μη ηλθον και ελάλησα αυτοις, αμαρτίαν ουκ ειχοσαν. νυν δε πρόφασιν ουκ εχουσιν περι της αμαρτίας αυτων. 

23 ο εμε μισων και τον πατέρα μου μισει. 

24 ει τα εργα μη εποίησα εν αυτοις α ουδεις αλλος εποίησεν, αμαρτίαν ουκ ειχοσαν. νυν δε και εωράκασιν και μεμισήκασιν και εμε και τον πατέρα μου. 

25 αλλ ινα πληρωθη ο λόγος ο εν τω νόμω αυτων γεγραμμένος οτι Εμίσησάν με δωρεάν. 

26 Οταν ελθη ο παράκλητος ον εγω πέμψω υμιν παρα του πατρός, το πνευμα της αληθείας ο παρα του πατρος εκπορεύεται, εκεινος μαρτυρήσει περι εμου. 

27 και υμεις δε μαρτυρειτε, οτι απ’ αρχης μετ’ εμου εστε. 

Ταυτα λελάληκα υμιν ινα μη σκανδαλισθητε αποσυναγώγους ποιήσουσιν υμας. αλλ ερχεται ωρα ινα πας ο αποκτείνας υμας δόξη λατρείαν προσφέρειν τω θεω. 


Παρακολουθειστε με μεγαλη προσοχή το βίντεο που ακολουθεί. Ειναι μόλις 209 δευτερα.

Αν μετα εξακολουθειτε να παραμένετε προσκολλημενοι στην αρνητικη σας θεση για τα εμβολια.. 

¨βάλτε του ρίγανη¨.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου