Τετάρτη 19 Μαΐου 2021

ΥΦΕΡΠΩΝ ΦΟΒΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ

 


Αποτέλεσμα εικόνας για ελέγχου του DNA

 

 

 

 




φοβος θανατου κοσμασερ | iassis




Είμαι σίγουρος για τη πίστη μου. 
Ξέρω όλες τις Εκκλησίες και τα προσκυνήματα . Και να που τωρα ενας ιος, συνταραξε τη ζωη μου. Δεν ξερω τί να κανω.

Στην Εκκλησια που πηγαινω, αρρωστησε και πεθανε ενας ιερεας 60 ετων.Αρρωστησαν 3 γυναικες κι ο πρωτοψαλτης. Οχι δεν φορουσαν μασκα και κοροιδευαν αυτους που φορουσαν. Δεν πιστευαν οτι υπαρχει κατι το τοσο επικινδυνο. Μια απλη ιωση,ελεγαν μειδιωντας. Και να που αγωνιζονται να αναπνευσουν.Γιατι;





Η Μανία: Από τους Ιπποκράτη και Αριστοτέλη έως την φροϋδική μεταψυχολογία - Πύλη Ψυχολογίας - Psychology.gr



Ο φ ό β ο ς  είναι πλεον μόνιμη παρέα μου  Θαρθει κάποια στιγμή που αθελα μου θα αντιμάχομαι Εκείνον : 
Γιατί Θεέ μου όλο το κακο; Σε τί εφταιξα; 
Αυτο ομως που φοβαμαι περισσοτερο ειναι η κάθαρση.Τότε που θα νικηθει ο ιος ,και μαζι με ολους κι εγω  πανευτυχής, γιατί με άκουσε ο Θεός και μας πήρε τη θλιβερη αρρωστια.
Βρεθηκε  εμβολιο τελικα που εξαφανισε τον ιο..Αυτο που φοβαμαι ειναι οτι : 
Με μιας θα ξεχαστουν όλα όσα έλεγε ο Αγιος Γέροντας Παϊσιος για τους  δικούς του πόνους  

Τώρα  ειμαστε ..καλά κι ας τρίβει τα χέρια του ο ¨αλλοτριος¨  που μας έβαλε ολους πιστους κι απιστους απέναντι στο Θεό..Ομως τώρα 

ε ί μ α σ τ ε   κ α λ ά .Οι περισσοτεροι εμβολιασμενοι και ηρεμοι.

Καληνυχτα






Δεκέμβριος | 2017 | Kosmaser's Weblog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου