Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΜΑΙ;



 
























Έφτασα στην ηλικία όπου τα πράγματα φαίνονται πιο ήρεμα αλλά θέλω να συνεχίσω να μεγαλώνω.





Είμαι αρκετά μεγάλος ώστε να έχω τα όνειρά μου στα χέρια μου και οι αυταπάτες μου να έχουν γίνει ελπίδες.

Είμαι σε τέτοια ηλικία που η αγάπη μοιάζει σαν φωτεινή λάμψη, έτοιμη να καταναλωθεί από την επιθυμία και τοπάθος. 

Ενώ άλλες φορές μοιάζει σαν ένας ειρηνικός παράδεισος όπως το ηλιοβασίλεμα σε μια παραλία.

Πόσο χρονών είμαι; 





Ο αριθμός δεν έχει σημασία, επειδή οι στόχοι μου έχουν εκπληρωθεί και τα δάκρυά μου από τις διαλυμένες αυταπάτες κείτονται στο δρόμο που έχω χαράξει…

Αξίζουν πολύ περισσότερα απ αυτό.

Επομένως, τι σημασία έχει αν είμαι είκοσι, σαράντα ή εξήντα

Αυτό που έχει σημασία είναι το πόσο χρονών αισθάνομαι ότι είμαι.





Είμαι αρκετά μεγάλος για να ζω ελεύθερος χωρίς να φοβάμαι.

Μπορώ να ακολουθήσω το δικό μου μονοπάτι χωρίς φόβο· επειδή κουβαλάω μαζί μου την εμπειρία που απέκτησα και τη δύναμη των στόχων μου.

Πόσο χρονών είμαι; 

Και ποιος νοιάζεται

Είμαι αρκετά μεγάλος για να αφήσω το φόβο πίσω μου και να κάνω ό,τι επιθυμώ και αισθάνομαι.

José Saramago




Η ζωή μεταξύ της παιδικής ηλικίας και της ενηλικίωσης διαρκεί για μια στιγμή 

Μην λυπάστε που μεγαλώνετε. 

Η ζωή είναι ένα δώρο που δεν έχουμε όλοι το προνόμιο να απολαμβάνουμε. 

Είναι ένα κουτί γεμάτο με  στενοχώριες, , απολαύσεις, γνώσεις και ταλαιπωρίες. 

Αυτός είναι κι ο λόγος για τον οποίο η ίδια η ζωή είναι υπέροχη. 

Κι αυτός είναι και ο λόγος που είναι σημαντικό να εκμεταλλευόμαστε την κάθε στιγμή, να την κάνουμε δική μας, να την προσεγγίζουμε με αισιοδοξία. 

Η διαιώνιση της νεότητας είναι μια τέχνη που συνίσταται στο να ιεραρχείς ως πιο σημαντικό το να ζεις τη ζωή στο παρόν σου από το να αφήνεις τα χρόνια να επηρεάζουν τη ζωή σου. 

Με λίγα λόγια, 

δώσε στην ύπαρξή σου νόημα.

Δεν έχει σημασία, αν έχουν γκριζάρει τα μαλλιά μας ή αν έχουν σχηματιστεί ρυτίδες στο πρόσωπό μας ή αν το σώμα μας χρειάζεται μια ανάπαυλα κάθε τόσο. 

Αυτό που πραγματικά έχει νόημα είναι ο τρόπος που μεγαλώνουμε, γιατί στο τέλος το σωματικό γήρας μπορεί να είναι αναπόφευκτο, αλλά το διανοητικο είναι προαιρετικό.








ΠΗΓΗ: www.newsitamea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου