Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ..

 

Αποτέλεσμα εικόνας για να μεγάλο αδέσποτο σκυλί 


 

 

 

Στο γραφειο ειχαμε εντονη συζητηση για το αν υπαρχουν..¨αγγελοι¨και ποιος ειναι ο ρολος τους. 

Οι αποψεις αλληλοσυγκρουομενες. Προσωπικα απ το σπιτι μου πηρα χριστιανικη αγωγη. 

Τιποτα παραπανω. 

Η κουβεντα μου θυμισε τη γιαγια μου που μου ελεγε : 

Μαρινακι, μη φοβασαι, ολοι μας εχουμε τον δικο μας Αγγελο, που μας προστατευει απ το κακο, αρκει να μην τον διωχνουμε με τις πραξεις μας. Δεν μιλησα ομως.

Μια μερα,ενα μεγάλο αδέσποτο σκυλί με ακολούθησε από το ¨μετρό¨ σχεδόν μέχρι την πόρτα του σπιτιου μου. 

Ομολογω πως Είχα αρχίσει να νευριαζω. Ξαφνικά, ένας άντρας πεταχτηκε μπροστά μου, μ ένα  μαχαίρι ζητωντας να του δώσω το πορτοφόλι μου.

Πριν προλάβω να αντιδράσω  ο ¨αδεσποτος¨σκύλος του όρμηξε. Του έπεσε το μαχαίρι και τραπηκε σε φυγη. 

Οταν χαθηκε ο ανδρας, ο σκυλος με κοιταξε, εσκυψε το κεφαλι του και χαθηκε στη νυχτα..

Σωθηκα, χάρη σ εναν

 ¨αδέσποτο σκύλο¨κι ετσι επαψα να αναρωτιεμαι αν υπαρχουν ¨Αγγελοι¨ που μας προστατευουν  

Κι εχω την εντυπωση, πως Αυτοι μπορουν να μιλησουν και να κατευθυνουν  εναν αδεσποτο σκυλο.

 

 

Χαιρετε

 

 

 


 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου